Flower Demon Love
In the "Flower Realm" of the fairyland, there was a kind flower demon named Ge Jin. When she was exiled, the scholar Yiliang fell in love with her. However, Ge Jin did not know what love was at that time. Twenty years later, Meng Liang's second son fell in love with Ge Jin again. However, at that time, Ge Jin only knew how to like, but still did not know what love was.
Twenty years later, Ge Jin has grown up and knows what love is. She decided to compensate her feelings for Meng Liang. At that moment, she met the third generation of Meng Liang: Chang Dayong. In the remote Yong'an Town, the common people were harassed by several fox demons. Chang Dayong, the son of the Baochang, was responsible for protecting the common people. He is brave enough. He wholeheartedly protected the people and was impatient with Ge Jin's entanglement at first. However, when the kind-hearted Ge Jin was seriously injured to protect the people, Chang Dawong was finally moved and they fell in love with each other.