Love & Bid Farewell
Five years ago, a treasonous conspiracy wiped out Gu Junyao's entire family. She dedicated herself to a shadowy organization, enduring years of hardships just for revenge. Prince Yue Jinchen was the perfect weapon for her vengeance. Yet, what appeared to be an ethereal prince was, in truth, a master of manipulation—each calculated step only led him to become a pawn. Now, caught between the blaze of desire and the treacherous dangers of the imperial palace, where will her path take her?