A county, ZhangHao and WuErWo two people desperate to rob gold shop. Who knows, another group of robbers took the lead to rob the diamond cash transport van, chaos in Zhang Hao two people were robbers as accomplices, unexpectedly got a priceless diamond accident! ZhangHao two people fled all the way, panic way lost the diamond. In order to solve the child's medical expenses, the two embarked on a journey to recover diamonds. At the same time, the real robbers big cat spoon is also looking for them in the city, and the police also because of Zhang Hao's appearance confused the line of sight, mistakenly Zhang Hao two people as a big cat spoon to investigate, only to solve the case as soon as possible to recover the diamond. Several parties go hand in hand, a three days and two nights of cat and mouse game on this!