Li Xipu had a dream since childhood but was ridiculed because of his appearance. After losing the match, he was preferred by the producer and formed a DZH group with four other teenagers who suffered the same fate. As an outlier, it was difficult for him to stand out, and he also inadvertently offended the top celebrity. However, the five teenagers with firm beliefs joined to meet the challenge and ultimately completed the dream.