Memory in Letter
AKSORN a 20-year-old student, recently moved into a new dormitory after a disagreement with his father led to being kicked out of his house. There, he encountered a mysterious mirror left behind by the previous tenant. That very night, after a century-long meteor shower, the mirror ceased to reflect AKSORN's face. On the other side of the mirror was a bedroom of SONGJAM, a 17-year-old boy from another parallel world.