The One
Adapted from a novel by Feng Huo Xi Zhu Hou, the story follows a small town that looks ordinary but is secretly on the verge of collapse. As powerful forces scheme using the town as their battleground, a humble young man, Chen Ping’an, dares to challenge fate with courage and determination. Armed with only a sword, he fights to survive and protect his path forward.