BEAST TAMER
Rein, a beast tamer banished from the hero’s party for being useless, becomes an adventurer. He meets Kanade, a girl from the powerful Cat Spirit tribe, who asks him to tame her. With a new contract, Rein begins his journey, attracting attention from the hero’s party and other tribes.