This film is the last one of the trilogies of The Guilt. It tells Hehe invites Liu Xizhi to do an autopsy for finding the killer in a train. Through a se-ries of searching, they pay attention to soybean wine that has been neglect before. With the train removing, if they could find the truth? However, how did the truth point the killer?