Running on Karma
Big is a former Buddhist monk who returns to the ordinary world to track down the killers of his friend. He soon makes acquaintance with charming policewoman Lee Fung Yee who arrests him for a strip performance in front of a public audience. His Buddhist training enables him to sense the past of whomever he is together with and he later makes a determined attempt to change Fung Yee's fate through this gift...