Revenge of XXL Wife
Stella, an overweight housewife once despised by all, transforms dramatically after her husband Gio leaves her for his mistress, Felicia. She emerges as a beautiful and confident woman. With the support of her childhood friend—who unexpectedly turns out to be the handsome billionaire Nathan—Stella rises to seek revenge, determined to prove to Gio, Felicia, and her vicious mother-in-law that she is no longer the woman she once was.