Manbo Destiny
When a young influencer is betrayed in both love and business, she forms an unlikely alliance with a prince fighting to protect his throne, in exchange for reclaiming her lost company. What begins as a mutual deal of convenience soon draws her into the treacherous politics of the royal court. Amidst a battle for power, a love begins to bloom—a love entangled with visions from a past life, revealing that their souls have been bound long before this lifetime. But will this connection become the key to unlocking their destiny, or a curse that binds them beyond escape?