Fervent Kiss
After a car accident, Shen Hanxing discovers that her lover, He Chen, has been impersonated by his twin brother, He Can. Determined to uncover the truth, she pretends to be engaged to He Chen's uncle, Zhong Sihui, to get closer to He Can. As her investigation deepens and their relationship grows ambiguous, Shen Hanxing slowly realizes that the man by her side might actually be the real He Chen!