Youth
When five college students share a house, they also share their experiences with life and love. Han Yi Tong, Ni Jin, Chen Chen Chen, Lin Xiao Chun and Zhang Sheng Nan are roommates who share a house while attending the same university. Can they support each other through the many challenges they face?