After years away from her family, Gu Jinzhao returns home and begins a remarkable transformation, from a carefree young woman into a poised and influential noble lady. As questions of marriage arise, she refuses to follow tradition and holds firmly to her own beliefs about love. But when multiple men enter her life, each offering a different future, who will Gu Jinzhao choose?