The Brave: Special Police’s Mission
Bang Qi, the ringleader of International terrorist organization SK and his close friend Dark Blood collaborated with local drug trafficker Nan Bro, they kidnapped and forced poor people on the border as suicide bomber again, and continuously made a series of suicide bombings.