Moments before her death, Fang Siyu learns the brutal truth, her husband Zhou Kai and best friend Jiang Yiyi swapped her newborn, murdered Jiang's husband Song Cheng, and plotted to silence her forever. Given a second chance, Fang joins forces with the resurrected Song Cheng to expose the conspiracy and cheat fate. As vengeance binds them, love blooms; together they unravel the villains' scheme, rewrite destiny, and step into a future forged by their own hands.