Monster of The Deep
After watching his wife die in a shipwreck, Zhang Yang, who has lived at sea for half his life, has vowed never to step into the ocean again. However, on the occasion of her daughter's 12th birthday, in order to meet her daughter's wishes, she could not stand the persuasion of her friends, and broke her oath to participate in a sea smuggling, and embarked on a steel prison like an ocean freighter. At the same time, a terrible accident occurred, a never-before-seen deep-sea monster escaped from the ship's laboratory, and with the genes of natural hunters, launched a merciless hunt on the ship's human beings, will all fall into the test of survival.