Fight For Love
Zhong Li unexpectedly traveled to the ancient period and became the wife a foolish husband. Faced with the repeated oppression from her relatives, Zhong Li decided to take her husband away from their family. The two of them conquer each and every obstable ahead of them, but will their ending be filled with happiness?