Tells the heartfelt story of friendship and growth in high school, where friends make up the entirety of one’s world. The daily life of 17-year-old teenagers, those who are sometimes troubled by their friends, but also become indispensable friends.
Oh Na Ri is a high school freshman who feels confident after she successfully lost weight. However, her self-esteem is lowered by pretty girls she meets named Im Yoo Na, Im Sun Ji, and Seo Mi Rae. Although she dreams of normal school life, she is met with numerous trials.
Im Yoo Na is Na Ri’s childhood friend and a classy girl. She is not lacking in any aspect, whether it’s her appearance or her family background. However, she grows exhausted at fake people around her. She only considers Na Ri as her one true friend.
Im Sun Ji, who appears innocent in the appearance, but is in the front to stand up for Na Ri when she faces trouble.
Seo Mi Rae is a popular girl among the students. Although she is busy as an idol trainee, she becomes curious about Na Ri after realizing how much Yoo Na admires her.