Most of humans in this era have the power called “ personality”, among which there are unrighteous powerful ones. But wherever there is evil, there will be heroes fighting to save people. A young boy Lv Gu, who was born with no power, has been admiring a top hero and dreaming to be like him. However, will this powerless boy fulfill his dream? Despite difficulties, he never gives up and still heads towards his goal bravely.