Li Xin and An Ding are best friendswho love each other and kill each other. A hangover triggers a "touch man" superpower that makes things in a stable home a living person, but these extraordinary "materialized people" can only appear for 24 hours at a time. Li Xin and Shaan settled in a series of strange and interesting but hidden crises.