"The Westward : Good Bye, Monkey King"
It’s adapted from the animate copyright The Westward. Su Yi, Princess of Heaven meets Sun Wukong in the mortal world and they fall in love with each other. However, other immortals fight Wukong violently, regarding him as a monster in the mortal world. Wukong is then shut in the mountain. Over the past 300 years, Buddha has been influencing Wukong through his actions and has managed to teach Wukong how to stick to justice in his heart. Sun Wukong escorts the Tang Monk to the Other World to get back the Fire of Creation for the benefit of mortals. They return from the journey of twists and turns, only to see the coming of a huge conspiracy. Their fate is therefore changed.