Ms. Fantastic Miracle Doctor
Jian Mo, a well-known modern acupuncture doctor, had an electric leakage accident in the hospital, and accidentally passed through the body of Yue Wuyan, who is in love with the wind. When he woke up, he found that he had been stabbed in the abdomen and fell in the wild. He also accidentally met the male protagonist Feng Qingcheng. This is a romantic comedy of mishaps. When a modern doctor with excellent medical skills meets a charming and mysterious man, and she disguises herself as a man and seeks power in the court, misplaced love is quietly coming.