My Immature Lover
An Hao, an elite investor, and Jin Jianan, a beautiful boss whose company is on the verge of bankruptcy, are forced to date through speed-dating bands. To the surprise of their rivals, the two gradually fall in love despite the sabotages, and find out that they were playmates in childhood. However, there’s a bumpy road for the well-matched but immature couple due to the frame-ups by sneaky exs and rivals.