Strange Stories of Male Fox 3
As the young master of the Fox Clan in Qing Qiu, Bai Chen learned from his aunt, Bai Jiuyan, that the reason why he had not been able to ascend to immortality is that he was saved by a human being. He had to find that person's descendants to return the favour now in order to ascend to immortality. Bai Chen thus left his aunt and came to the human world. But little does he know that great danger is looming...