Save it for the Honeymoon
At the welcome party of the new CEO, everyone cheered and applauded. But when he slowly turned around... He was only wearing a robe and showed a seductive appearance? —— Once again Lin Xuenong woke up from a dream of love. As a wage earner who insisted on not falling in love or getting married, Lin Xuenong's quiet life was completely shattered due to the arrival of the new CEO, Zhou Heng.