The Dangerous Affair
[Adults Only] Alex has a fairly harmonious family and has been married for 10 years. He is a charismatic playboy who leads a jet-setting lifestyle, traveling from city to city for his job as architect surveyor. He has many relationships with different women, embracing a no-strings-attached approach to relationships. However, when he discovers that Nadine is the wife of a prominent investor, Alex becomes intrigued and challenges himself to win her over. Little does he know that this decision will entangle him in a dangerous affair. Nadine becomes a real threat to Alex and his family.