The third season of Re:ZERO is here! A year after the Sanctuary's liberation, Subaru and Emilia’s faction live peacefully, preparing for the Royal Selection. Their calm life ends with an invitation to Priestella from Anastasia. Reuniting with old faces, Subaru faces new dangers and a harsh fate.