In the twelfth year of Yuanwu in the Zhao Dynasty, the demon religion once again wreaked havoc on all living beings. In addition, when natural disasters occurred, the people suffered terribly. Zhang Qian, the commander of Zhenmagic, died to make an appeal to the face of the holy, and the emperor Zhao Xu ordered the Guoshi Mofan Bu to get the position of the master helm of the magic religion, and ordered the Zhenmagic commander to go to the Qing Dynasty to suppress it. Zhang Qian had long known that Jizhou's Nest was only a fabricated mask by Mofan, and that the Nest was actually in Youzhou, so he secretly ordered Xiao Zhen to lead his three colleagues to surprise the rudder of Youzhou, so as to expose Mofan's lies, restore the emperor's trust, and bring down the kingdom's teachers to reorganize the program of dynasty. Together, the four men of Zhenmensi succeeded in blending into the magic cult, defeating the demon, the White Wolf and the black feather, and saving the mysterious medicinal girl. Girls and Xiao Zhen seem to have a connection and reaction, they can restrain Xiao Zhen's magic power back. Those four decided to take the girl back to the town magic, but all this was the Catholic Church Bei Ao attention, a conspiracy breeding. The demons and demons are facing difficulties and difficulties. How will they choose to face their responsibilities and emotions?