My Merman Brother
Lin Weixu, the female State Preceptor of the Qin Empire gained her authoritarian power after conquering Nanzhao Empire. One day, she ran into Fusu, a merman captive who was tortured by the Supreme Court. Out of sympathy, she rescued the merman, and he became clingy to her. Thus unfolded a therapeutic and sweet journey. Together the couple uncovered the culprit behind the murder of the former State Preceptor and rooted out treacherous spies in the imperial court.