Nan Xing's wish is the reason why Xiao Wu Di materialized so whenever she needs help, he would automatically be summoned to her side. In order to return to his original world, Xiao Wu Di decides to help Nan Xing realize her wish to find true love only to realize that he has gradually become drawn towards Nan Xing's kind innocence.