Bravo 650
The Social Squad 650 (Wang Sulong, Xu Zhisheng, Li Xueqin, Li Jiaqi) has established the "Big Face" team-building company, taking on various briefs within the industry. They utilize the most imaginative, humorous, and impactful group styles to creatively engage in activities, aiming to create a team-building hub in the entertainment industry. If you can't imagine it, don't worry - 650 can make it happen!