Be My Cat
Su Xiaohe was lovely and adorable boss of a pet store by the Qingshan Lake in Jiangzhou, Qingqiu. One day, she accidentally picked a “Blue Soul Pearl” and awakened the cat prince from DW Galaxy. The cat prince transformed into a handsome and mysterious young man called Mo Xiuran. They signed “Master and servant” contract by chance and then had sweet love with each other. They worked together to reveal the unknown secrets behind everything.