CHUANG ASIA S2: Trainee Introduction
The passionate continuation of a bond with Thailand, trainee boys from different countries and regions of Asia gather together in Bangkok, competing against each other, striving to grow, and ultimately aiming to become an international boy group. Let's meet these boys and get to know them!