The wedding day turns into a nightmare for Chen Zi, the rich heiress, as her fiance betrays her. She goes to a bar to drink away her sorrows and gets into a fight with a thug. He Chuan comes to her rescue like a knight in shining armor. She is instantly smitten. When they cross paths again, she takes the initiative and proposes marriage. But she has no clue that this rugged mechanic has a secret life.