The Origin of Eternity
Qing Huan was an Iris by Wangchuan River which was chosen by Lord Bai Ze. They are then destined to be together in the incarnation. After much testing in their relationship, Bai Ze and Qing Huan have gone through happiness, sadness, love and hatred, and eventually they understand what "love" means and live happily forever after.