In the hit BL series *Dakaratei Otoko No.1 ni Odosareteimasu.*, veteran actor Takato and rising star Junta reunite for a fiery flamenco drama, *The Blood Wedding*. As they travel to Spain, passion reignites, secrets unfold, and past heartbreak resurfaces in this steamy, emotional arc.