Eternal Brotherhood
This historical drama is set in the turbulent land of Zichuan, where the clans of Zichuan and Sairong are engaged in intense warfare. Zichuan Xiu (played by Yang Xuwen), stationed at the border, returns to the capital with remarkable military achievements, bringing a momentary peace to his homeland. However, new challenges arise as Yang Minghua, a prominent court official with sinister intentions, launches a rebellion. Zichuan Xiu, along with his sworn brothers Di Lin (played by Liu Yuning) and Site Lin (played by Zhang Ming'en), takes action to eliminate the threat and restore tranquility to Zichuan. Yet, as the dust settles, the aggressive Sairong officially declares war on Zichuan. Amidst the flames of war, the three brothers venture far from their homeland to defend their territory, protect their loved ones, and strive for peace, composing a passionate and magnificent story.