B&B: The Story of the Battle of Brody & Brandy
Brandy Zulueta is no amateur when it comes to love. She’s had her strings of bad romance, asshole ex-boyfriends and toxic relationships that’s why she has given up on finding the one. At 38, she is content being single, devoting all her time and attention to her B&B. This is her home, and her guests – her family. Until she meets Brody Nuyda, who sweeps her off her feet, and makes her believe in romance again.
Brody Nuyda, at 40, is living the best time of his life – single and free of any responsibilities, owns and manages several businesses, gets relationship benefits from different girls, sans the commitment. And then he meets Brandy, who makes him rethink his choices in life.
Both scared of taking risks and falling in love, they mask their true emotions with competitiveness and business strategies. But in the end, Brody and Brandy learn they’d only end up hurting themselves and each other if they hold back and hide their feelings. They both learn they need to gamble again in order to win.