Reverse 21 grams
Auxiliary investigator Song Xingye is barred by officer Shang Wei while probing a downtown homicide, only to find his comrade Huang Hai hunted by assassins. Teamed with assistant Zhan Na to decrypt data and with Shang Wei for lightning raids, he unravels the conspiracy and foils a coup. With the covert backing of heiress Zhao Qingyun, the truth is dragged into daylight.