My Thousand-Year Husband
To protect mortal Xie Nanzhi, Dragon Prince Qin Mu willingly sacrifices his heart to ensure her reincarnation. A millennium later, now heartless and dying, he searches for her in the modern world. When they reunite, they must defy fate’s cruelty together, but can love conquer a curse forged in sacrifice?