Holy Light
This series follows the journey of intellectual Yi Gaoyuan and the innocent Xizang girl Gesang Meiduo, who meet and connect in Xizang. Their bond deepens into love at Xizang Public School. Centering on their story, the drama portrays the founding and development of Xizang Public School, the first institution of higher learning established by the Communist Party of China in inland China for Xizang. It highlights the tremendous changes brought by the peaceful liberation to Xizang and its people, and depicts the challenging yet steadfast path of New Xizang's progress.