KL Gangster Underworld S02
A year after Ayah Zan’s death, Shah now is the Kampung Baru clan leader. Madam Wong, a charismatic Bangsar family leader feels that storm is coming to KL. And the mastermind is yet to revealed. Soon after, KL is devasted by a series of bombing. Shameen's investigation hinted that the bombing is closely related to the mastermind that wants all of the KL Underworld families destroyed. While Elina facing her inner battle, part of her feels her daughter is not safe in KL but Shah insists to stay as he will protect them. Shah and his allies faces increasingly greater threat from outside and from a past ghost that comes back from the grave.