When We Meet Again
After accidentally traveling into a novel about ancient times, a modern female student becomes Lu Shuangshuang, a vicious Crown Princess. Knowing the plot well, she decides to divorce Mo Chengqian, the Crown Prince who detests her, to save herself and shifts her affection to the second male lead. However, the Crown Prince refuses to sit idly by and tries the best he can to win her heart. With the Crown Prince on the chase and the Crown Princess on the run, how their story unfolds remains to be seen...