Turbulent Love
Overseas Seron Port. Hao Yu, the police superintendent's adopted daughter, goes deep undercover as an informant within the underworld and becomes the girlfriend of mob prince, Ji Jiejie. The ruthless and decisive Ji Jiejie, fully aware she is an informant, yet willingly succumbs and even gambles his life to protect her. When her former lover, police superintendent Zhou Ziheng, returns, where will they go as they navigate their path between justice, truth, and passion?