Polar Sea Lost Dungeon
A Nanyue site was discovered on an island, which is said to be the treasure of Nanyue Prime Minister Lu Jia. As a typhoon is approaching, Wu Hen, a wilderness survival expert with extraordinary hearing, is invited by Nanyue historian Gu Lin to help the archaeological team repair cultural relics. However, he accidentally discovered a cave that is far from the time of Lu Jia, and thus embarked on an adventure journey, and a thousand-year-old historical secret will surface.