Monster Attack 3
Su Jinfeng, a local citizen, contracted a deserted island in the sea from his village. He has planted coconut trees and picked coconuts on the island for several years. On this day, Su Jinfeng encountered a dinosaur while working in the coconut grove, and ran away in fright. Afterwards, Su Jinfeng was puzzled and brooding over the encounter with dinosaurs, and immediately informed a media of the information, hoping to attract attention and solve the mystery of dinosaurs.
Media editor Lin Peilun was overjoyed when she heard the news. As a media person, she knew that if the situation was true, dinosaurs, a prehistoric civilization, would be an unprecedented discovery for the present. She might even personally win a Pulitzer, the highest award in journalism, for being the first to report it.
After Lin Peilun reported the matter, he was authorized to conduct an interview and investigation. He also went with several biological experts coordinated and dispatched by the superior department. Lin Peilun, his colleague Huang Minghui, and biological experts Wu Xinmei, Sun Jialai, and Yi Jiang hurried to the deserted island. Unexpectedly, accidents occurred frequently after landing on the island. The almost pristine natural environment of the deserted island made it difficult for the group to travel, and even encountered poisons such as snakes and scorpions; Lin Peilun was stung by a scorpion while helping Wu Xinmei and almost died. After a difficult trek, he finally found the villager Su Jinfeng. After a short rest, Lin Peilun and others got to know the details with Su Jinfeng and prepared to conduct further investigation.