Welcome To Demon School! Iruma-kun Season 1
Iruma Suzuki, a 14-year-old human, is sold to a devil and becomes the principal's grandson at a demon school. He faces a haughty student, a girl with adjustment issues, and many terrifying beings. As a pacifist, Iruma's kindness gradually wins over enemies in his chaotic life.