Swipe Right
Manda, terpaksa menyembunyikan pekerjaannya di aplikasi temu janji kontroversial Catch & Match daripada keluarganya sendiri. Kehidupan peribadinya menjadi lebih kucar-kacir apabila ibu bapanya mengatur jodoh ta'aruf untuknya dengan Rasyid, seorang diplomat muda yang kelihatan sempurna yang mempunyai sisi misteri. Apabila segala-galanya mula terasa salah, Rangga, seorang pelatih baru yang kacak, kekok, muncul, tetapi keikhlasannya boleh membuat hati goyah. Terperangkap antara percintaan palsu, tarikh akhir kerjaya yang semakin hampir dan degupan jantung yang tidak menentu... Bolehkah Manda mencari pasangannya sendiri sebelum orang lain memilih untuknya?