Pewaris Keluarga Tabib Cina, Wu Ming turun dari gunung demi menyelamatkan nyawa tunangnya. Secara tak sengaja, dia bertemu situasi genting, Pengerusi Kumpulan Yang sedang tenat, menawarkan ganjaran RM100 juta untuk sesiapa yang mampu menyembuhkannya. Perjalanan Wu Ming pun bermula, penuh dengan cabaran dan peluang. Ramai wanita jelita mula tertarik padanya… Tapi di sebalik semua godaan itu, apakah pilihan Wu Ming?